OGŁOSZENIE ARCHIWALNE
Lokal do wynajęcia, cena: 2 500,00 PLN, Warszawa, kontakt: PL +48 224 999 900
ADRES NIERUCHOMOŚCI
POLSKA
MAZOWIECKIE
WARSZAWA
WARSZAWA
WARSZAWA
ŚRÓDMIEŚCIE
TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO
8
DANE SZCZEGÓŁOWE NIERUCHOMOŚCI
2 500,00 PLN
14,00 m2
178,57 PLN
WIEŻOWIEC
22
46
BIURO
Przeznaczenie alternatywne
BIURO
BIURO
INFORMACJE DODATKOWE
Ogrzewanie
C.O Z SIECI MIEJSKIEJ
C.O Z SIECI MIEJSKIEJ
Okna
ALUMINIOWE
Dostepne mediaALUMINIOWE
Ochrona, Internet, Winda,
OPIS
Bezpośrednio do wynajęcia Gotowe Biuro w Biurowcu OXFORD TOWER w ścisłym Centrum Warszawy obok Hotelu Marriott i Dworca Centralnego. Powierzchnia 14m2, w pełni przygotowana do pracy dla 3 osób, umeblowana, z dostępem do internetu oraz linią telefoniczną.
Podana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne(woda,prąd,ochrona,sprzątanie) jak również możliwość korzystania z salki konferencyjnej oraz obsługi naszego sekretariatu. Proponujemy umowę na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Jest to oferta dla firm i przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji w wysokiej klasy biurowcu oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia dużych kosztów.
Dużą zaletą tego rozwiązania jest możliwość wprowadzenia się do takiego biura, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.
Zapewniamy następujące udogodnienia:
- obsługę recepcyjną oraz sale spotkań,
- przyjmowanie i dystrybucję korespondencji,
- podłączenie do telefonii analogowej lub cyfrowej oraz faxu,
- dostęp do sieci internetowej,
- dostęp do infrastruktury biurowej (ksero, drukarka, skaner itp),
- dostęp do kuchni z pełnym wyposażeniem.
Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe. Szczegółowy zakres poszczególnych wariantów naszych usług znajduje się na stronie:
www.biuro.nobel.pro
Zapraszamy do wizji lokalnej w dogodnym dla Państwa terminie.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiemy pod nr tel. 22 499 99 00
Podana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne(woda,prąd,ochrona,sprzątanie) jak również możliwość korzystania z salki konferencyjnej oraz obsługi naszego sekretariatu. Proponujemy umowę na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Jest to oferta dla firm i przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji w wysokiej klasy biurowcu oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia dużych kosztów.
Dużą zaletą tego rozwiązania jest możliwość wprowadzenia się do takiego biura, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.
Zapewniamy następujące udogodnienia:
- obsługę recepcyjną oraz sale spotkań,
- przyjmowanie i dystrybucję korespondencji,
- podłączenie do telefonii analogowej lub cyfrowej oraz faxu,
- dostęp do sieci internetowej,
- dostęp do infrastruktury biurowej (ksero, drukarka, skaner itp),
- dostęp do kuchni z pełnym wyposażeniem.
Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe. Szczegółowy zakres poszczególnych wariantów naszych usług znajduje się na stronie:
www.biuro.nobel.pro
Zapraszamy do wizji lokalnej w dogodnym dla Państwa terminie.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiemy pod nr tel. 22 499 99 00
Telefon: PL +48 224 999 900
Oferta dodana do 100 portali z wykorzystaniem serwisu 40za40.pl.