OGŁOSZENIE ARCHIWALNE
Lokal do wynajęcia, cena: 98 300,00 PLN, Wrocław, kontakt: 600426568
ADRES NIERUCHOMOŚCI
POLSKA
DOLNOŚLĄSKIE
WROCŁAW
LOTNICZA
DANE SZCZEGÓŁOWE NIERUCHOMOŚCI
98 300,00 PLN
2 175,00 m2
45,20 PLN
1
1
1
1
Przeznaczenie alternatywne
BIURO, HANDEL/ USŁUGI, GASTRONOMIA, OBIEKT
BIURO, HANDEL/ USŁUGI, GASTRONOMIA, OBIEKT
INFORMACJE DODATKOWE
Ogrzewanie
GAZOWE
GAZOWE
Okna
Dostepne mediaWinda,
OPIS
Piękne gotowe świeżo odnowione i umeblowane biura (2175m2), rozbudowana infrastruktura IT, brak dodatkowych opłat administracyjnych, doskonała lokalizacja, 35 miejsc parkingowych w cenie najmu.
Powierzchnia nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów - pomieszczenia są gotowe do wprowadzenia się!
Idealne dla firmy informatycznej, call center itp. (z możliwością dalszego podnajmu mniejszych powierzchni)
Biurowiec mieści się we Wrocławiu, przy jednej z kluczowych arterii miasta – ulicy Lotniczej, w bliskim sąsiedztwie Autostradowej oraz Śródmiejskiej Obwodnicy Wrocławia. W pobliżu znajduje się duży węzeł komunikacyjny. Dojazd do obiektu jest bardzo dobry zarówno środkami komunikacji miejskiej, jak i samochodem. Na terenie posesji znajduje się całodobowy parking ogrodzony (35 miejsc parkingowych w cenie najmu), a w sąsiedztwie (oddalony zaledwie o 200 metrów) jest duży parking darmowy.
Tramwaje: 3, 10, 12, 22, 23, 33 PLUS
Autobusy: 136, 243, 246, 253, E
Komfort
Budynek wykończony jest w wysokim standardzie. W każdym z pomieszczeń jest:
· klimatyzacja i wentylacja
· sufity techniczne (podwieszane) – wysokość kondygnacji 3 m
- okablowanie strukturalne
- profesjonalna, klimatyzowana serwerownia
· na podłogach w pokojach biurowych - wysokiej klasy wykładzina, charakteryzująca się niską ścieralnością i łatwością utrzymania w czystości
· na korytarzach i w pomieszczeniach socjalnych – wysokiej klasy terakota antypoślizgowa, charakteryzująca się niską ścieralnością i łatwością utrzymania w czystości
· w każdym z pokoi są duże okna uchylno-rozwierne
· kuchnia jest w pełni wyposażona (meble na wymiar, lodówka, zmywarka, stoły z krzesłami w części jadalnej)
- pokoje są umeblowane w wysokiej jakości meble biurowe
- w oknach żaluzje pionowe doskonale chroniące przed słońcem
· toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych
· łazienka z kabiną prysznicową
- system alarmowy
- światłowód
W budynku znajduje się winda oraz duża sala konferencyjno-szkoleniowa (100m2).
Warunki finansowe:
Czynsz: 45 zł/m2
Ogrzewanie ryczałt: 2,50zł/m2
media (woda, ścieki, prąd) według liczników
Brak jakichkolwiek dodatkowych opłat eksploatacyjnych!
Kontakt:
tel. +48 600 42 65 68
Net rent: 45,00 PLN/m2 per month
Number of offices: 32 (from 28 to 84 m2)
Conference rooms: 4 (20,02 m2; 20,51 m2; 33,11 m2; 99,22 m2)
Back-up facilities: fully equipped kitchen with dining area (in each section), restrooms, bathroom, storage space.
Three staircases, elevator.
Amenities:
-Electronic access control
-Professional, configurable alarm system with switchboard
-24h monitoring (Solid Security),
-LCD digital frame next to each room (displays room number or other information – USB port)
-spacious lobby (at the moment, there is a coffee machine and comfortable sofas)
-office furniture (desks, swivel chairs, cabinets and lockers)
-mailbox near the main entrance
The office space has been designed so as to accommodate offices of one or several tenants. High standard of finish includes:
• air-conditioning
• ventilation
• central heating
• elevator
• suspended ceiling – at 3 m height
• power and computer cabling (structured cabling system)
• professional server room with dedicated air-conditioning
• fibre optic connection
• high quality fitted carpets in every room
• high quality, non-skid terracotta in corridors, kitchens and restrooms
• big, non-fixed windows, which let a lot of daylight inside
• vertical blinds in each window
• Two fully equipped kitchens (refrigerator, dishwasher, microwave, electric kettle, tables and chairs in dining area)
• restroom for disabled
• shower
• 3 meeting rooms (furnished)
• Conference room (100 m2, furnished)
Powierzchnia nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów - pomieszczenia są gotowe do wprowadzenia się!
Idealne dla firmy informatycznej, call center itp. (z możliwością dalszego podnajmu mniejszych powierzchni)
Biurowiec mieści się we Wrocławiu, przy jednej z kluczowych arterii miasta – ulicy Lotniczej, w bliskim sąsiedztwie Autostradowej oraz Śródmiejskiej Obwodnicy Wrocławia. W pobliżu znajduje się duży węzeł komunikacyjny. Dojazd do obiektu jest bardzo dobry zarówno środkami komunikacji miejskiej, jak i samochodem. Na terenie posesji znajduje się całodobowy parking ogrodzony (35 miejsc parkingowych w cenie najmu), a w sąsiedztwie (oddalony zaledwie o 200 metrów) jest duży parking darmowy.
Tramwaje: 3, 10, 12, 22, 23, 33 PLUS
Autobusy: 136, 243, 246, 253, E
Komfort
Budynek wykończony jest w wysokim standardzie. W każdym z pomieszczeń jest:
· klimatyzacja i wentylacja
· sufity techniczne (podwieszane) – wysokość kondygnacji 3 m
- okablowanie strukturalne
- profesjonalna, klimatyzowana serwerownia
· na podłogach w pokojach biurowych - wysokiej klasy wykładzina, charakteryzująca się niską ścieralnością i łatwością utrzymania w czystości
· na korytarzach i w pomieszczeniach socjalnych – wysokiej klasy terakota antypoślizgowa, charakteryzująca się niską ścieralnością i łatwością utrzymania w czystości
· w każdym z pokoi są duże okna uchylno-rozwierne
· kuchnia jest w pełni wyposażona (meble na wymiar, lodówka, zmywarka, stoły z krzesłami w części jadalnej)
- pokoje są umeblowane w wysokiej jakości meble biurowe
- w oknach żaluzje pionowe doskonale chroniące przed słońcem
· toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych
· łazienka z kabiną prysznicową
- system alarmowy
- światłowód
W budynku znajduje się winda oraz duża sala konferencyjno-szkoleniowa (100m2).
Warunki finansowe:
Czynsz: 45 zł/m2
Ogrzewanie ryczałt: 2,50zł/m2
media (woda, ścieki, prąd) według liczników
Brak jakichkolwiek dodatkowych opłat eksploatacyjnych!
Kontakt:
tel. +48 600 42 65 68
Net rent: 45,00 PLN/m2 per month
Number of offices: 32 (from 28 to 84 m2)
Conference rooms: 4 (20,02 m2; 20,51 m2; 33,11 m2; 99,22 m2)
Back-up facilities: fully equipped kitchen with dining area (in each section), restrooms, bathroom, storage space.
Three staircases, elevator.
Amenities:
-Electronic access control
-Professional, configurable alarm system with switchboard
-24h monitoring (Solid Security),
-LCD digital frame next to each room (displays room number or other information – USB port)
-spacious lobby (at the moment, there is a coffee machine and comfortable sofas)
-office furniture (desks, swivel chairs, cabinets and lockers)
-mailbox near the main entrance
The office space has been designed so as to accommodate offices of one or several tenants. High standard of finish includes:
• air-conditioning
• ventilation
• central heating
• elevator
• suspended ceiling – at 3 m height
• power and computer cabling (structured cabling system)
• professional server room with dedicated air-conditioning
• fibre optic connection
• high quality fitted carpets in every room
• high quality, non-skid terracotta in corridors, kitchens and restrooms
• big, non-fixed windows, which let a lot of daylight inside
• vertical blinds in each window
• Two fully equipped kitchens (refrigerator, dishwasher, microwave, electric kettle, tables and chairs in dining area)
• restroom for disabled
• shower
• 3 meeting rooms (furnished)
• Conference room (100 m2, furnished)
Telefon: 600426568
Oferta dodana do 100 portali z wykorzystaniem serwisu 40za40.pl.